PERSONVERNERKLÆRINGEN

Denne personvernerklæringen forklarer hvordan Flyttevaskservice og deres datterselskaper samler inn personopplysninger om deg og hvordan vi bruker personopplysningene dine. Denne erklæringen gjelder alle Freskas kunder og sluttbrukerne av våre digitale tjenester.
Hvis du har noen spørsmål om denne personvernerklæringen eller måten vi behandler personopplysningene dine på, vennligst kontakt oss på
1. INNSAMLING AV PERSONOPPLYSNINGER
Personopplysningene vi behandler innhentes hovedsakelig direkte fra deg. Personopplysningene fra Deg innhentes i følgende situasjoner:
Når du bestiller tjenester fra oss. Når du bestiller tjenester fra oss, samler vi inn kontaktopplysningene dine og detaljer om bestillingen, som informasjon om kjøpet, andre bestillinger og ytterligere informasjon om boplassen din og forventningene dine.
Når du kontakter oss. Vi samler inn informasjon når du kontakter oss. Vi samler inn data om meldingene og tilbakemeldingene vi mottar. Vi holder også oversikt over kommunikasjonskanalene som brukes.
Når vi kontakter deg eller du mottar markedsføringsmeldingene våre. Vi samler inn personopplysninger når vi kontakter deg via ulike kanaler, eller når ut til deg via våre annonseringspartnere. Vi gjennomfører også ulike undersøkelser for kundene våre for å forsikre at våre tjenester oppfyller våre standarder. Vi samler også inn Dine personopplysninger for å analysere effektiviteten av våre markedsførings- og salgskampanjer.
Når du bruker våre digitale tjenester. Vi bruker informasjonskapsler og lignende teknologier for å kartlegge hvor mange som besøker hjemmesiden vår og hvilken informasjon som vises, samt andre beregninger.
Eksterne datakilder. Vi innhenter personopplysninger fra eksterne datakilder for salgsteamet vårt, for å kontakte Deg og presentere våre tjenester. Noen ganger kan det hende at vi får kontaktopplysningene dine via en kampanje, som tips-en-venn eller via en konkurranse i sosiale medier eller på hjemmesiden vår.
2. BEHANDLING AV PERSONOPPLYSNINGER
Vi behandler ulike kategorier av personopplysninger for ulike formål. For eksempel, personopplysningene som vi behandler består av følgende kategorier:
Din grunnleggende kontaktinformasjon, som ditt fornavn, etternavn, adresse, koordinater, telefonnummer og e-postadresse.
Informasjon om dine kjøp, bestillinger og avtaler, som kundenummeret ditt, faktureringsopplysninger, betalingsopplysninger, kjøpshistorikk, spørsmålene dine til salgsteamet vårt, dine tilbakemeldinger om tjenestene våre og eventuell informasjon om din deltakelse i konkurransene eller undersøkelsene våre.
Informasjonen som vi får fra bruken din når du registrerer deg på hjemmesiden vår som brukernavn, passord, registreringer og statistikk relatert til nyhetsbrevene våre, handlingene som utføres og brukte rabatter. Annen brukerdata og data relaterte til markedsføringskampanjene våre, som profilinformasjon, interessene dine, ulike godkjennelser eller annen informasjon som innhentes når du har gitt samtykke til den slags innsamling.
Vi samler inn viss informasjon automatisk når du bruker tjenestene våre, som Flyttevaskservice websider og Informasjonen vi samler inn er for eksempel hvor lenge du blir på websiden vår, når du besøker den, hvilken webside du kommer fra og hvordan du bruker slike tjenester. Denne informasjonen inkluderer de besøkte sidene og vi bruker den slags data for å gjøre markedsføringen vår mer relevant for deg.
Den tekniske informasjonen som vi samler inn fra webside gjelder enhetene du bruker, som versjonen av nettleseren din, enhetens modell, ID for informasjonskapsler, IP-adresser og operativsystemer. Denne informasjonen samles inn automatisk via serverforespørsler når du bruker tjenestene våre.

Slik fungerer det
* Denne nettsiden driver en gratis tjeneste som setter brukere i kontakt med utvalgte selskaper som leverer de akutelle tjenestene.
* Ved å fylle ut skjemaet på på denne nettsiden informerer du firmaene om dine behov. Deretter vil du motta tilbud fra opptil tre firmaer.
* Kort tid etter at du har sendt inn skjemaet, vil du bli kontaktet av opptil tre selskaper, enten over telefon, e-post eller SMS. Heretter foregår kontakten direkte mellom deg og firmaet.
* Ønsker du at din henvendelse blir strøket eller slettet fra tjenesten, kontakter du (::)

Ansvar og forholdet til leverandørene
* Denne tjenesten er kun involvert i å opprette kontakt mellom brukerne og leverandørene. Vi er dermed ikke involvert i utarbeidelsen av tilbudene, eller de ytelser tilbudene gjelder.
* De aktuelle leverandørene er uavhengige av denne tjenesten, og vi kan ikke garantere at de relevante leverandørene faktisk kontakter kunden med tilbud.
* Bruken av denne tjenesten skjer på eget ansvar. Avtaler inngått mellom kunde og leverandør, og innholdet i dem, er irrelevante for for oss. Vi har ikke ansvar for gjennomføringen, kvaliteten, eller lovligheten av avtalen, eller avtalens egnethet til det aktuelle formål. Vi har heller ikke ansvar for overholdelse av avtalt leveringstid, eller eventuelle tap brukeren måtte lide som følge av avtalen med leverandør eller feil begått av denne. Vi tilstreber imidlertid å kun samarbeide med seriøse og pålitelige aktører. Samtidig ekskluderes leverandører som ikke følger opp inngåtte avtaler, eller på andre måter ikke lever opp til kravene vi setter til kvalitet og pålitelighet.
* Vi samarbeider med utvalgte, uavhengige selskap. Vi kan derfor ikke garantere at tilbudene er markedets beste eller billigste.
* Vi er ikke ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser, dersom mangelen kan tilskrives force majeure. Forhold utenfor vår kontroll, og som vi ikke kunne har forutsett ved avtalens inngåelse, anses som force majeure. Ansvarsfraskrivelsen består, så lenge de uforutsette hendelsene består. Eksempler på force majeure er naturkatastrofer eller usedvanlige naturforhold, terror, brann, oversvømmelse, hærverk, arbeidskonflikter, alminnelig vareknapphet, valuta- eller importrestriksjoner, eller utbrudd av en smittsom sykdom i et slikt omfang at det påvirker våre muligheter til å oppfylle sine forpliktelser. Dette gjelder også mangler eller forsinkelser hos eventuelle underleverandører eller andre tredjeparter.
* Vi er ikke ansvarlig på vegne av brukeren eller leverandøren, for de skatte- og avgiftsmessige forhold som måtte oppstå ved bruk av denne tjenesten. Dette gjelder skatt, moms og/eller andre avgifter i forbindelse med leverandørens ytelser og kundens betaling.
Dine rettigheter
* Innsyn – Du har rett til å få innsyn i hvilke opplysninger vi lagrer og/eller behandler.
* Korrigering – Du kan korrigere feilaktige opplysninger om deg.
* Sletting – Du kan be om at dine data slettes fra våre registre.
* Begrensning/Reservasjon – Du har rett til å trekke tilbake ditt samtykke til databehandling og begrense eller reservere deg mot databehandling.
* Klage – Du har rett til å klage til relevant tilsynsmyndighet på behandling av personopplysninger (Datatilsynet).
* Overføring – Du har rett til å få de dataene som er lagret om deg, overført.